Klantenservice
Beschadigd product of slechte kwaliteit
Als een product is beschadigd of gebroken, stuur ons dan a.u.b. een e-mail met het betreffende bestelnummer (of e-mailadres). om welk product het gaat en een omschrijving van de klacht. Eventuele foto's van de klacht kunnen het proces met beoordeling versnellen.
Na ontvangst van uw bericht, kunnen wij samen naar een oplossing zoeken. Meestal vragen wij u het beschadigde of gebroken product gratis aan ons op te sturen. Denk er hierbij wel aan dat gebruikte producten eerst gewassen moeten worden voordat u het opstuurt.
Zodra wij het product ontvangen, zal onze klachtenafdeling het verder behandelen. De verwerkingstijd is gemiddeld 1 a 2 weken. Bij goedkeuring van de klacht, zullen wij indien mogelijk een nieuw exemplaar toezenden of het aankoopbedrag vergoeden.
Alle producten die bij ons gekocht zijn hebben een garantie periode van 2 jaar vanaf de datum van aankoop, tenzij anders vermeld in de product omschrijving.
Na ontvangst van uw bericht, kunnen wij samen naar een oplossing zoeken. Meestal vragen wij u het beschadigde of gebroken product gratis aan ons op te sturen. Denk er hierbij wel aan dat gebruikte producten eerst gewassen moeten worden voordat u het opstuurt.
Zodra wij het product ontvangen, zal onze klachtenafdeling het verder behandelen. De verwerkingstijd is gemiddeld 1 a 2 weken. Bij goedkeuring van de klacht, zullen wij indien mogelijk een nieuw exemplaar toezenden of het aankoopbedrag vergoeden.
Alle producten die bij ons gekocht zijn hebben een garantie periode van 2 jaar vanaf de datum van aankoop, tenzij anders vermeld in de product omschrijving.
- Beschadigd product of slechte kwaliteit
- Prijsverschillen
- Beschikbaarheid van uitverkochte producten
- Onzeker over juiste maat